Page 14 - Microsoft Word - τελικό αρχείο

Basic HTML Version

Η κρίση ως ευκαιρία και η αξία μίας Νέας Παιδαγωγικής
Μαυροσκούφης Δ.Κ.
Κοινωνίας Δρώμενα, τ. 1, Σεπτέμβριος 2013
14
Peterson, Ralf (1992),
Life in a Crowded Place:
Making a Learning Community.
Portsmouth,
NH: Heinemann.
Petrik, Andreas (2004), “Das genetische Prinzip als
Brücke zwischen Lebenswelt und Politik – Eine
Lehrkunstwerkstatt zum Thema Zukunft”,
Onlinejournal für Sozialwissenschaften und ihre
Didaktik, 1,
προσβάσιμο στο:
http://www.sdwi-
online.de/journal/2004-1/zukunft_petrik.htm
.
Riegel, Klaus F. (1975), “Toward a Dialectical Theory
of Development”,
Human Development, 18 (1-
2),
50-64.
Sarkisov, Pavel & Altakh, Oleg (1996),
«Ανθρωπιστική Εκπαίδευση στα Τεχνικά
Πανεπιστήμια της Ρωσίας», στο: Βλαβιανού-
Αρβανίτη, Α. [επιμ.],
Βιοπολιτική, τ. ΙΙΙ, Κέρδος
και Περιβάλλον. Διεθνές Συνέδριο.
Αθήνα:
Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο
Αθηνών,
προσβάσιμο
στο:
http://www.biopolitics.gr/HTML/PUBS/EVEA/gr
eek/pages/ page1.htm
.
Smith, Mark K. (2002), (1996/1999), “Andragogy”,
The Encyclopedia of Informal Education,
προσβάσιμο στο:
http://www.infed.org/lifelonglearning/b-
andra.htm
.
Van der Veen, Ruund (2003), “Community
Development as Citizen Education”,
International Journal of Lifelong Education, 22
(6),
580-596.
Wells, Gordon (1999), “Creating and Sustaining
Communities of Inquiry”. Paper Presented at
the National Reading Conference. Orlando, FL.
Wenger, Etienne (1998), Communities of Practice:
Leaning, Meaning, Memory. Cambridge:
Cambridge University Press.