Page 13 - Microsoft Word - τελικό αρχείο

Basic HTML Version

Η κρίση ως ευκαιρία και η αξία μίας Νέας Παιδαγωγικής
Μαυροσκούφης Δ.Κ.
Κοινωνίας Δρώμενα, τ. 1, Σεπτέμβριος 2013
13
για το παραμικρό, σα να ’ταν μπιστικοί της Φύσης
όταν έχτιζε τον κόσμο ή κατευθείαν σταλμένοι απ’
το συμβούλιο των θεών»!
(Εράσμου,
Μωρίας
Εγκώμιον,
μετ. Στρατής Τσίρκας. Αθήνα: Ηριδανός,
1970).
Βιβλιογραφία
Ανθογαλίδου, Θεοπούλα (2001), «Οι εκπαιδευτικές
πρακτικές στη μακρά διάρκεια»,
Virtual School,
2 (2 – 3),
προσβάσιμο στο:
http://web.auth.gr/virtualschool/2.2-
3/TheoryReaserach/SogiologicalSrudies/LorgDur
ation
.
Barnett, Ronald (2000), “University Knowledge in
an Age of Supercomplexity”,
Higher Education,
40 (4),
409-422.
Brezinka, Wolfgang (1992),
Philosophy of
Educational Knowledge.
Boston, Dordrecht,
London: Kluver Academic Publishers.
Brezinka, Wolfgang (2000),
«Η άνοδος και η κρίση
της επιστημονικής παιδαγωγικής»,
(μετ. Σ.
Καναβός),
Σύγχρονη Εκπαίδευση, 111.
27-38.
Buchler, Julius [Ed.]
(1955),
The Philosophical
Writings of Peirce.
New York: Dover
Publications.
Craft, Anna, Jeffrey, Bob & Leibling, Mike [Eds.]
(2000),
Creativity in Education.
London:
Continuum International Publishing Group.
Deakin Crick, Ruth (2005), “Being a Learner: Virtue
for the 21
st
Century”,
British Journal of
Educational Studies, 53 (3),
359-374.
Dewey, John (1962),
Democracy and Education.
New York: The Free Press.
Donnelly, Roisin (2004), “Fostering of creativity
within an imaginative curriculum in higher
education”,
The Curriculum Journal, 15 (2),
155-
166.
Freire, Paulo (1977),
Η αγωγή του καταπιεζόμενου,
μετ. Γιάννης Κρητικός. Αθήνα: Κέδρος.
Gibson, Howard (2005), “What creativity isn’t: The
presumptions and individual justifications for
creativity in education”,
British Journal of
Educational Studies, 53 (2),
148-167.
Hertz, Noreena (2001),
The Silent Takeover: Global
Capitalism and the Death of Democracy.
London: Heinemann.
Jungk, Robert (1973), “Die Entwicklung sozialer
Phantasie als Aufgabe der Zukunftfoschung”, In:
Pforte, D. & Schwencke, O. [Hrsg.],
Ansichten
einer künftigen Futurologi: Zukunftfoschung in
der zweiten Phase.
München: Hanser, 121-135.
Knight, Peter (2002), “A systematic approach to
professional development: Learning as
practice”,
Teaching and Teacher Education, 18,
229-241.
Lipman, Mathew (2006),
Η Σκέψη στην
Εκπαίδευση,
επιμ. Β. Παππή – μετ. Γ. Σαλαμός.
Αθήνα: Πατάκης.
Meacham, Jack (1999), “Riegel, Dialectics, and
Multiculturalism”,
Human Development, 42 (3),
134-144.
Muller, Johan (2004), “How Adults Learn”,
CYC-
ONLINE. Readings for Child and Youth Care
People, 60,
προσβάσιμο στο:
http://www.cyc-
net.org/cyc-online/cyccol-0104-muller.html
.
Muller, Johan (2000),
Reclaiming Knowledge: Social
Theory, Curriculum and Education Policy.
London: Routledge Falmer.
Pardales, Michael & Girod, Mark (2006),
“Community of Inquiry: Its past and present
future”,
Educational Philosophy and Theory, 38
(3),
299-309.
Παυλίδης, Περικλής (2006), «Αναζητώντας τους
σκοπούς της εκπαίδευσης: Για την επανεξέταση
του ιδεώδους της αυτονομίας»,
Σύγχρονη
Εκπαίδευση, 147,
99-127.