Page 56 - Microsoft Word - τελικό αρχείο

Basic HTML Version

Φασισμός και εκπαίδευση: Χώρος επώασης του αυγού του φιδιού;
Καραμανώλη Ε.
Κοινωνίας Δρώμενα, τ. 2, 2014
56
Μαυροσκούφης, Δημήτρης (2013), «Η κρίση ως
ευκαιρία και η αξία μιας Νέας Παιδαγωγικής»,
Κοινωνίας δρώμενα,
1, 9-14
Milza, Pierre (2004),
Οι Μελανοχίτωνες της
Ευρώπης. Η ευρωπαϊκή ακροδεξιά από το 1945
ως σήμερα
, μτφρ. Καυκιά Γιάννη, Αθήνα:
Scripta
Μπρεντάνου, Κατερίνα (2013), «Εμείς και οι
«άλλοι»: Ο εκφασισμός μιας κοινωνίας και οι
ζητούμενες αντιστάσεις. Δειγματική διδασκαλία
για μια βιωματική προσέγγιση στην Ιστορία»,
στο:
Πρακτικά διημερίδας «Ερμηνεύοντας την
ιστορική εμπειρία του φασισμού στη
δευτεροβάθμια εκπαίδευση»
, 13-14/3/2013
Παληκίδης, Άγγελος (2013),
«Εισαγωγή», στο:
Παληκίδης, Α. [επιμ.], Κριτικές προσεγγίσεις του
ναζιστικού φαινομένου. Από την ιστοριογραφία
και την πολιτική θεωρία στη σχολική ιστορική
μάθηση,
Αθήνα: Επίκεντρο
Payne, Stanley (2000),
Μια Ιστορία του Φασισμού
1914-1945
, μτφρ. Κώστας Γεώρμας, Αθήνα:
Φιλίστωρ
Paxton, Robert (2006),
Η Ανατομία του Φασισμού
,
μτφρ. Χαλμούκου Κατερίνας, Αθήνα: Κέδρος
Πουλαντζάς, Νίκος, Μίλιμπαντ, Ραλφ και Φάυ, Ζαν
Πιερ (1984),
Προβλήματα του σύγχρονου
κράτους και του φασιστικού φαινομένου
,
Αθήνα: Θεμέλιο
Redding, Kimberly (2004), “Fascist Youth”, στο P.
Fass et al. [eds],
Encyclopedia of Children and
Childhood in History and Society
, vol.2, New
York, NY: Macmillan Reference USA
Reich, Wilhelm (1974),
Η Μαζική Ψυχολογία του
Φασισμού
, μτφρ. Ηρώ Λάμπρου, Αθήνα:
Μπουκουμάνη
Σακκά, Βασιλική (2013), «Εμείς και οι «άλλοι»: Ο
εκφασισμός μιας κοινωνίας και οι ζητούμενες
αντιστάσεις. Δειγματική διδασκαλία για μια
βιωματική προσέγγιση στην Ιστορία», στο:
Πρακτικά διημερίδας «Ερμηνεύοντας την
ιστορική εμπειρία του φασισμού στη
δευτεροβάθμια εκπαίδευση»
, 13-14/3/2013
Συμεωνίδης, Βασίλης (2013),
Φασισμός και
σχολείο.
Ανακτήθηκε στις 15.02.2014 από το
δικτυακό τόπο:
http://rnbnet.gr/details.php?id=9679
Tholfsen, Trygve (1984),
Ideology and Revolution in
Modern Europe. An Essay on the Role of Ideas in
History
, New York: Columbia University Press
Τζόκας, Σπύρος (2000), «Διδακτική της Ιστορίας: Ο
φρονηματιστικός και κανονιστικός της λόγος»,
Ο Πολίτης
, 78-79, 19-22